تماشاخانه سیار

تماشاخانه سیار کانون مهمان کودکان و نوجوانان کیش شد

امسال از طرف معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برای دومین سال تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  به این جزیره دعوت شدند.

ارتباط خوب بچه‌ها با نمایش «جک و لوبیای سحرآمیز» و همراهی شخصیت‌های نمایش تا پایان اجرا یکی از نکته‌های قابل توجه حضور این نمایش بر روی صحنه تماشاخانه سیار است. آشنایی با تکنیک عروسکی و صداپیشگی‌های زیاد این نمایش یکی از هدف‌های انتخاب این اثر برای اجرا در این برنامه‌هاست.

همچنین برگزاری مسابقه با هدف وحدت و همدلی در مشارکت و انجام بازی‌های گروهی نیز یکی دیگر از هدف‌های مهم این برنامه‌هاست. تماشاخانه سیار کانون پیام‌های خود را به صورت غیرمستقیم با ابزاری پرنفوذ و بدون واسطه به نام نمایش به کودکان و نوجوانان می‌رساند.

برنامه‌های تماشاخانه سیار تا پایان روز هجدهم آبان 1401 روزانه ۲ نوبت صبح و عصر در کنار دبستان‌های مولوی، پروین اعتصامی، شهیدفکوری، شریف و همچنین محله‌های اسکله میرمهنا، پارک مینا، فرهنگسرای میلاد و اسکله تفریحی ادامه داشت.

درباره

معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش بانی امور فرهنگی و هنری، در سطح جزیره کیش می باشد. که نظارت بر کلیه فعالیت های فرهنگی و هنری در این جزیره کیش را به عهده دارد.

تماس با ما

جزیره کیش، میدان سنایی، بلوار اندیشه، ساختمان بساک معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش

44455377 (076)
44455380 (076)