کارگاه مادر و کودک مداد رنگی

تعداد 100 کودک 3 تا 6 سال به همراه مادران از این کارگاه فرهنگی که در فرهنگسرای سنایی جزیره کیش برگزار شد، استقبال کردند.

 هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی با توانایی های فردی، شناخت و پذیرش خود، توانایی شناخت احساسات خود و دیگران، درک دنیای هیجانی در تعاملات اجتماعی و واکنش مناسب به این هیجانات است. در دو هفته اخیر دو مهارت خودآگاهی و همدلی به عنوان پایه های زیربنایی مهارت های کودکان از طریق فعالیت های متنوعی همچون "بازی، قصه گویی، نقاشی، اجرای نمایش و... " آموزش داده شد.

سایر مهارت های در نظر گرفته شده برای این کارگاه "ارتباط موثر، روابط بین فردی، تفکر خلاق، تفکر نقاد، حل مساله، تصمیم گیری، مدیریت هیجانات منفی، مدیریت استرس و مدیریت زمان" ویژه دانش آموزان است.
شایان ذکر است، آموزش مهارت شیوه هایی مبتنی بر تجربه و خودکارآمدی است که در آن کودک تنها شنونده نیست بلکه مشارکت فعال دارد، چرا که یادگیری از طریق مشارکت و تکرار و تمرین تبدیل به مهارت می شود.

درباره

معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش بانی امور فرهنگی و هنری، در سطح جزیره کیش می باشد. که نظارت بر کلیه فعالیت های فرهنگی و هنری در این جزیره کیش را به عهده دارد.

تماس با ما

جزیره کیش، میدان سنایی، بلوار اندیشه، ساختمان بساک معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش

44455377 (076)
44455380 (076)